"rEAstrykcje budowlane" to spin istniejącego od dawna wyzwania "EA's restriction challenge" do Sims 4, które oglądałam (i w sumie nadal oglądam) u youtuberki lilsmimsie. Jednak jako, że jestem definitywnie graczem Sims 2, przerobiłam ten challenge pod tą część, nadając jej również ograniczenia, których nie było w wersji ww simsie.
Na czym w ogóle polega ten challenge? Otóż, bynajmniej ja to tak interpretuję, powstał on jako taka zabawa "lepiej niż twórcy", gdzie, zakładając że jednym z wymagań w budowlach w grze jest "item count" czyli liczba obiektów, podejmowane były próby wybudowania domu na tej samej parceli, o tej samej liczbie przedmiotów oraz w tej samej cenie. Niestety nie mamy jednak powierzenia odnośnie zasad, jakimi kierują się osoby tworzące oficjalne simowe budowle, jednak taka zabawa się przyjęła.
Swoją wersję tego challenga oparłam właśnie o liczbę obiektów jako główny punkt, od którego wyznaczyłam sobie resztę zasad, które podzieliłam na trzy podgrupy:
1. NIE MOŻNA:
- używać CC (Custom Contentu)
- dodawać funduszy - czyli mówiąc prościej, jeśli przerabiamy dom rodzinki, która ma na koncie tylko 200 simoleonów, to to są nasze wszystkie dodatkowe środki
- wymieniać płotu na kilka przedmiotów - ponieważ głównym punktem jest liczba obiektów, to trzeba np sprzedać obraz żeby postawić fotel, to jest to zabawa w zamienianie obiektów, jednak płot, mimo tego że może zajmować np 20 kratek, liczy się tylko jako 1 obiekt; 1 rodzaj płotu = 1 obiekt
- używać kodu "moveobjects on"
2. MOŻNA:
- sprzedawać podłogi i tapety
- dodawać i usuwać ściany w środku domu
- wymienić jeden rodzaj przedmiotu na drugi - czyli to, co wspominałam wyżej, można wymienić np obraz na fotel, nie ma obowiązku wymienić obrazu na inny obraz
- używać kodu "setquartertileplacement on', ale obiekty postawione na tym kodzie muszą być funkcjonalne
3. TRZEBA:
- zachować oryginalną liczbę przedmiotów
- zachować oryginalny kształt budynku - czyli krótko mówiąc można przebudowywać dom tylko wewnątrz, na zewnątrz możemy jedynie stawiać meble i roślinność
- zachować wszystkich mieszkańców - czyli nie można remontować domu bez uwzględnienia któregoś mieszkańca bo np "a i tak zaraz go wyprowadzę"
Przetestowałam ten challenge zarówno na simowym domu, jak i apartamencie i wyszło, nieskromnie mówiąc, bardzo fajnie, więc jak najbardziej są to restrykcje, z którymi na spokojnie można stworzyć coś fajnego! A może raczej powinnam powiedzieć... rEAstrykcje? Hue hue.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz